youtube facebook whatsapp-call
contact-us

לייעוץ ראשוני עם צוות המומחים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    חיפוי קיר מעץ

    העץ הוא חומר גלם מבוקש ופופולרי ואפשר לראות אותו בהרבה מאד מקומות או משימות במגוון ענפים – תעשייה, עיצוב פנים וחוץ, בנייה ועוד. העץ מביא איתו מראה של טבע שאנשים מאד אוהבים ורוצים לשלב אותו בתוך הבתים, הדירות או העסקים שלהם. חיפוי קיר מעץ למשל נחשב לעיצוב מבוקש בהרבה מאד מקומות וחללים ואנשים רבים מחפשים כל רעיון שתואם להעדפות והטעם האישי שלהם בשילוב של העץ כחלק בלתי נפרד מהקיר. בעזרת החיפוי אפשר להפוך את הקיר לכזה שנראה כאילו הוא עשוי מעץ ולכן החיפוי מועדף על פני שבירה והתקנה של קירות או פינות בבית.

    המראה המיוחד של חיפוי קיר מעץ

    גם מי שמתגורר בדירה בבניין מגורים משותף ירצה לבטח לשלב את המראה של הטבע מבחוץ בתוך הבית שלו או בתוך אחד החדרים. איך הוא יעשה את זה? בעזרת תוספת של חיפוי קיר מעץ שהופכת את הקיר לכזה שנראה כאילו הוא ממש עשוי מעץ. באופן מעשי מדובר בהדבקה של קורות עץ או במבוק בגוון שנבחר בקפידה על ידי הלקוח בסיוע של מי שמייעץ לו בנוגע לעיצוב הבית וכך התוצאה הסופית שמתקבלת מרהיבה ביופייה. גם מי שאוהב את העיצוב המודרני ייהנה משילוב של עץ בתוך הבית וללא ספק יכול ליהנות מהחיפוי במגוון חומרי גלם שמתאפשר כיום.

    חיפוי לקיר מעץ מזמינים רק מאנשי מקצוע שמומחים בתחום!

    בכל מה שקשור לעיצוב הפנים של הבית יש חשיבות גבוהה לבחירה של אנשי מקצוע שמכירים את התחום ומתמחים בו. חיפוי קיר מעץ צריך גם להיות מעוצב וגם להיות מותקן על ידי מי שיש לו ניסיון רב ככל האפשר בעבודות עיצוב דומות ולכן הוא יוכל גם להציע עצות, טיפים או המלצות שיתאימו בדיוק לצרכים או הרצונות של כל לקוח בנפרד. כך אפשר להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהיה מתאימה בדיוק למה שהלקוח תכנן מלכתחילה.

    מתעניינים בחיפוי עץ או בקבלת ייעוץ מקצועי? פנו אל LIEL BEST WOOD ותקבלו מענה מקצועי ברמה גבוהה מאנשי מקצוע מנוסים בתחום.

    לייעוץ ראשוני עם צוות המומחים

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      לפרויקטים נוספים בתחום

      post-image
      פרגולות במבוק

      במבוק לפרגולה פרגולה היא מוצר חצר הכרחי בישראל. כל אמצעי הצללה יהיה מבורך בשמש הקופחת החמה...

      המשך קריאה >
      post-image
      חיפוי במבוק

      חיפוי הוא תוספת עיצובית יפה ומעניינת שבדרך כלל נבחרת באופן אישי על ידי מי שמעצב...

      המשך קריאה >

      חיפוי עץ דקורטיבי

      מי שמעצב את הבית שלו או אפילו רק חלק ממנו לבטח מחפש רעיונות חדשניים ומקוריים לשלב כחלק מהעיצוב החדש. חיפוי עץ דקורטיבי הפך השנים האחרונות לכזה שמשדר הרבה פאר ויוקרה ולכן יכול להתאים כמעט לכל אזור בבית – סלון, פינת אוכל, חדר שינה וכמובן חדר העבודה. חיפוי כזה יכול להיות מעוצב בהתאמה אישית עבור כל לקוח בנפרד וכך להתאים לעיצוב הייחודי שיש בכל בית ובכל חדר. על מנת להתאים את החיפוי בדיוק לחלל שבו הוא יהיה מותקן חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שמכירים את התחום ויסייעו לו לעצב את החיפוי בדיוק כמו שהוא רוצה ורואה בעיני רוחו.

      היופי הייחודי של חיפוי עץ דקורטיבי

      כיום יש שימוש במגוון סוגים של עץ כחומר גלם בעולם עיצוב הפנים ולכן יש חשיבות גם לבחירה של סוג העץ עצמו וגם לעיצוב של החיפוי כפי שכל לקוח ולקוח רוצה. חיפוי עץ דקורטיבי חייב להתאים לכל חדר שבו הוא יותקן ויהיה הבדל מהותי בין חיפוי עץ שמתאים למשרד הביתי, לחדר השינה או לסלון. יש חיפויים פשוטים שיכולים להיות גנריים ולהתאים לכמה שימושים או ייעודים ויש גם עיצובים ייחודיים ומוקפדים שיתאימו לצרכים מאד ספציפיים של יוקרה. בדיוק מהסיבה הזאת חשוב מאד לעבוד בצמוד לאנשי מקצוע מנוסים מהתחום שמכירים היטב את האפשרויות השונות ויידעו לייעץ לכל לקוח.

      היתרונות של התקנת חיפוי כחלק מהעיצוב

      מי שממילא כבר עסוק בתהליך של עיצוב פנים יודע שכל אפשרות שאינה כרוכה בשבירה של קירות יכולה להיות נוחה ועדיפה על פני כל אפשרות אחרת. חיפוי עץ דקורטיבי הוא בדיוק התשובה. לא חייבים לשנות את המראה של הקיר עצמו אלא להדביק עליו את החיפוי באמצעים פשוטים ונוחים יותר שלא כרוכים בעבודה מרובה או מאתגרת. כך אפשר גם יום אחד להתחרט ולשנות את העיצוב של החיפוי בצורה נוחה ופשוטה.

      רוצים מידע מקצועי בנוגע להתקנת חיפוי לקיר? פנו אל LIEL BEST WOOD וקבלו מענה שיהיה מותאם בדיוק לצרכים שלכם ותהליך העיצוב שאתם מבצעים.

      חיפוי עץ לקירות פנים

      התחום של עיצוב פנים נחשב לכזה שיש בו הרבה מאד רעיונות ויש אפשרות להתאים אישית את העיצוב לכל חלל או חדר. לכל אדם יש את הטעם האישי שלו או את ההעדפות שמנחות אותו כאשר הוא מעוניין לעצב מחדש את הבית שלו או אפילו רק חלק ממנו ולכן חשוב שהוא יעבוד עם אנשי מקצוע שיוכלו להציע לו את הרעיונות שיהיו הכי מתאים לו. בשנים האחרונות מאד נפוץ ומבוקש להתקין חיפוי עץ לקירות פנים בכל חדר בבית בצורה שתתאים לו ואכן העץ הוא חומר גלם שאין מי שלא אוהב לשלב אותו בבית שלו וכחלק מהחיים שלו.

      היופי הייחודי של חיפוי עץ לקירות פנים

      אין ספק שהעץ הוא חומר גלם שאפשר לעשות בו אינספור שימושים. הוא מגוון במראה שלו ואפשר להפוך אותו לכזה שיתאים לכל חלל, אזור או צורך של הלקוח הספציפי. חיפוי עץ לקירות פנים חייב להיות מעוצב באופן אישי עבור כל חלל או חדר בנפרד, בדיוק כמו שיש צורך בעיצוב האישי עבור כל לקוח ולקוח שמעוניין בהתקנת החיפוי. הטכנולוגיות ושיטות העבודה מתקדמות מאד כיום ובהחלט אפשר למצוא בדיוק את הדרך הנכונה להתאים את החיפוי לכל קיר על פי השימוש בחלל שבו הוא נמצא. מה שצריך וחשוב זה לעבוד עם אנשי מקצוע שיש בהם בקיאות בעבודה עם עץ ובייצור של חיפויים לקירות למגוון שימושים.

      למה לבחור להתקין חיפוי עץ?

      מי שמחפש דרך לשלב את העץ והמראה היפה שלו בעיצוב של הבית או של החדר – חיפוי עץ לקירות פנים הוא הפתרון המתאים בדיוק עבורו. כיום אפשר לעשות את זה בהתאמה אישית וכך אי אפשר כמעט להיתקל בכמה חיפויי קיר מעץ שייראו בדיוק אותו הדבר. זו הדרך של הלקוח להכניס את הטאץ' האישי של ההעדפות שלו ושל הטעם האישי שלו לקיר כולו ולכן תתבצע הרבה מחשבה לקראת השלב של העיצוב וההתקנה.

      LIEL BEST WOOD – אנשי מקצוע מהתחום של עץ, נגרות וחומרי גלם שיוכלו לייעץ ולהתקין כל חיפוי קיר לכל לקוח.

      Skip to content